Pirms sākt pievienot savus produktu, Jums ir nepieciešams izveidot kategorijas. Sadaliet pa kategorijām Jūsu produktus, lai izveidotu veikalu unikālu un pieejamu Jūsu klientiem.

Kā izveidot kategoriju, jūs varat atrast šeit.

Pēc tam, kad esat izveidojis savu kategoriju, pievienojiet produktus. Sāciet ar svarīgu informāciju, piemēram, nosaukums, cena un attēli. Piešķiriet produktus kategorijai, lai padarītu tos pieejamus iegādei.

Jūs varat atrast visu par produktu izveidošanu un rediģēšanu.

Pievienojiet sadaļas ”Par mums”, ”Noteikumi un nosacījumi”, ”Iepirkšanās rokasgrāmata”, ”Atgriešana” un citus dokumentus. Esiet pārliecināti par to gatavību pirms uzsākat pārdošanu.

Jūs varat uzzināt par teksta pievienošanu šeit.

Lai uzsāktu jums ir jāpielāgo Jūsu veikala dizains. Izvēloties tēmu jūs varat pielāgot krāsas, apakšdaļu, augšējo daļu, pievienot Facebook bloku un Google Maps bloku.

Pielāgojiet krāsas

Jūs varat izvēlēties krāsas dažādām tēmas daļām, lai tās pielāgotu savā stilā.

Augšējā daļa

Lai pielāgotu savu augšējo daļu izvēlēties tai krāsu, vai tā vietā fonā izmantojiet attēlu .

Apakšdaļa

Jūs varat pielāgot visu papildu informāciju , kas tiek parādīta jūsu apakšdaļas blokos.

Pievienot savas pasta un piegādes likmes. Likmes tiks pievienotas gala pirkuma izmaksām Jūsu klientam. Jūs varat pievienot dažādus kurjerus un izmanto dažādas piegādes metodes.

Jūs varat uzzināt, kā pievienot pasta un piegādes likmes šeit.

Ir svarīgi pievienot Jūsu uzņēmuma informāciju, pirms uzsākat pārdošanu. Tā tiks izmantota rēķina izveidošanai un kā Jūsu galvenā kontaktinformācija.

Jūs varat pievienot Jūsu uzņēmuma informāciju šeit.

Lai turpinātu Jūsu maksājumus jums ir jāizmanto kāds no integrētajiem maksājumu veicējiem. Maksājumiem GETSHOPIN jūs varat izmantot Paysera un PayPal.

Reģistrējiet Paysera kontu noklikšķinot šeit .

Reģistrējiet PayPal kontu noklikšķinot šeit .

Lai aktivizētu tos pievienojiet Paysera un PayPal informāciju. Jūs varat izlasīt vairāk par to šeit .

Jūs esiet gandrīz pabeidzis. Jūsu pēdējais solis ir pārbaudīt vai Jūsu bankas pārskaitījumi strādā. Izveidojiet lētu testa produktu un iegādājieties to no Jūsu veikala. Ja jūs visu izdarījāt pareizi, tad darījums būs veiksmīgs.
Tagad jūsu veikals ir gatavs un pilnībā strādā. Ir svarīgi, lai pieaugtu informētība tiešsaistē, tas radīs lielāku apmeklētību Jūsu tiešsaistes veikalā. Tiešsaistes reklāma ir daļa no tiešsaistes biznesa, un Jums vajadzētu izmantot kādu no digitālā mārketinga kanāliem, piemēram, reklāmas tīmekļa vietnes, meklētājprogrammas un sociālos medijus. Lai veicās!

Zināšanu bāze

Latest From the Blog

Vēl ir jautājumi?

Mūsu FAQ sadaļā Jūs atradīsiet atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Back to Top